الثلاثاء، 29 يوليو 2008

خبطتين فى الراس

التاجين دول دبسنى فيهم كيمو " صاحب مدونة صوت من مصر "
وطبعاً خبطتين فى الراس توجع
شكراً جداً ياكيمو على الخبطتين اقصد التاجين ومسيرها مردوده
التاج الاول
اذكر 6 اسرار قد لا يكتشفها من يقابلك لاول مره ؟
1 / انى فى تانيه كليه ( بيقولولى اخرك 2 اعدادى )
2 / مش بعرف اطبخ
3 / انى بتلامض ( الكل مفكرنى هاديه وبعدين بيكتشفوا حقيقتى المره )
4/ بقدم حسن النيه فى التعامل لاقصى درجه مع اى حد
5/ بسيب فجوه فى اى حاجه بعملها
6 / مستهتره لحد كبير ومش بستغل نعم ربنا عليا
التاج التانى
اذكر 16 صفه عن نفسك
ياااااااااااااااااه 16 ...ده ايه الافترا ده
1 / مش فاهمه نفسى او بمعنى اصح مش عارفه اوى ايه مميزاتى وايه عيوبى
2/ مش بتنرفز بسرعه بس لما بتنرفز اجارك الله
3/ بكره القسوه لما تيجى من احن الناس عليا
4 / دموعى قريبه جداً ومن موقف صغنن ممكن تلاقى نفورة دموع
5 / تفكيرى لدرجه كبيره لا واقعى ولا منطقى
6 / ممكن فى ثانيه تلاقينى سعيده وفى ثانيه اكتئب من غير سبب
7 / اكره انى احس انى مغفله وبيضحك عليا
8 / بحب اخواتى واصحابى جداً ( احلى ما فى حياتى )
9 / بحب مجال دراستى جداً
10 / ممكن اكون حزينه وابين عكس كده تماماً
11 / بكره ان حد يكون ليه عليا جمايل
12 / مش بشيل من حد وسهلة المصالحه جداً
13 / بكره المشاكل جداً ونفسى اعيش مع ناس مسالمه
14 / مش بحب اتعلق باى حد واى حاجه لدرجه كبيره لانى واثقه ان كده كده هفارقها
ومع ذلك بتعلق بناس كتير وبضطر افارقهم وفى الاخر بنجرح
15 / بكره الكدب جدا والخيانه مووووت والظلم اطيق العمى ولا اطيقهوش
16 / ممكن اضحى باى حاجه لو هتيجى على كرامتى ولو فيها اى ذل ليا
اذكر احلام تخص ماضيك كنت هتتخلى عن ايه وحققت ايه لحد دلوقت ؟
زمااااااااااااان كان نفسى ادخل كلية هندسه بس الحمد لله انى مادخلتهاش لانى فعلاً لقيت نفسى اوووووووووووووى فى مجالى
نفسى اكون صحفيه ناجحه اغير بكتاباتى اللى مش راضيه عنه واغير سلبيات المجتمع اللى انا فيه
انى اكون سبب فى تحقيق احلام كل الناس اللى عرفتهم
انى اسيب بصمه فالدنيا دى ومبقاش زى ما دخلت زى ماخرجت
لسه لحد الان ماحققتش حاجه من دى بس بسعى
اذكر شخصين على الاقل موجودين فى حياتك وكنت تتمنى وجودهم من قبل ؟
_ انا بتفكيرى الحالى مش تفكير زمان
_ اصدقاء الكليه وبعض دكاترته ( بالتحديد دكتور نبيل طبوشه _ دكتور احمد عبد الفتاح _ دكتور ابراهيم عبد العال )
اذكر شخصين غير موجودين فى حياتك وتتمنى وجودهم مستقبلاً فى حياتك وحياة ولادك ؟
_ بيتنا القديم ....كنت اتمنى وجودى ووجود ولادى فى المكان ده لانى بحبه وبلاقى نفسى فيه
_ كنت اتمنى وجود الرسول " ص " او اى حد من الصحابه فى حياتى وحياتهم وحياتنا كلنا
اخيييييييييراً خلصت
اشهد ان لا اله الا الله
الدور على مييييييين فى التدبيس ؟
موجوده انا
بنوته لاسعه
كفراوى
تمر حنه
مدحت محمد بلوج البصيره
احمد بلوج امى

12 التعليقات:

صوت من مصر يقول...

طبعا الصراحه حلوه
وبمنتهى الصراحه اجاباتك حلوه ؟

mnoon يقول...

يابختك ياعم
عقبالنا يارب لما نعدى من السؤال ده
مش كنتى تغششى صاحبتك أى حاجه
علشان أعرف أنزل البوست ده

نص ونصايته يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
سارة درويش يقول...

احمــ احمــ .. انا ما شوفتش حاجة

هههههههههههههه

ليه كده يا بسكوتتى دا انا لسة طالعة من حالة ربنا العالم بيها

على فكرة معاكى حق فى الـ 3 دكاترة اللى ذكرتيهم بجد فعلاً سابوا اثر كبير فيا انا كمان اووووى

بسكوتتى .. وحشتينى

blue-wave يقول...

حلوة الأجابات
والحمد لله انك مادخلتيش هندسه:))
تحياتى

kafrawy يقول...

شكرا ع التدبيسة

كلمتى يقول...

من بعض ما عندكم

وانت فينك ؟

كلمتى يقول...

من غشنا فليس منا يامنايا

هههههههههههههههههههههه

واديكى ياسيتى عديتى منه على خييييير

وعلى فكره نورتى المدونه اللى انت هجرتيها من زمان

كلمتى يقول...

وانت والله وحشتينى مووووووووووووت

وعلى فكره هما مفيش حد ما اعتقدش مااثروش معاه

وعلى فكره الكدب حرااااااااااااام

والكداب بيروح النار

والحمد لله انك خرجتى من حالتك دى

وبجد وحشتينى

كلمتى يقول...

الحمد لله

وربنا يكون فى عونك

شكلك روحك هتطلع بسببها

وشكراً على الزياره ياباشمهندس

وانا عارفه انى مقصره بس والله غصب عنى

كلمتى يقول...

لا شكر على واجب

انا هلاقى اغلى منك ادبسه

مدحت محمد يقول...

اممممممممممممم

ميرسى ليكى جدا على تمريرك التاج

وان شاء الله هجاوبهم
بعون الله

وبجد انا سعيد اوى بالتاج لانه جاى من حضرتك